Despre mine, Artizanul acestui blog:

Sunt un om simplu care isi foloseste mainile pentru a-si castiga pita. Cuvantul „artizan” ma defineste cel mai bine deoarece tot ce ma inconjoara e facut aproximativ de mana mea si dupa propria mea perceptie asupra vietii. In acest mod voi scrie si pe acest blog iar daca va pare nesatisfiabil va rog sa parasiti incinta. Imi selectez dreptul de a scrie cum vreau si cand vreau despre ce vreau si cat imi doreste inimoara cea plapanda. Pana acum am fost un urmaritor de bloguri dar mi-am dat seama ca ar trebui sa-mi pun si eu gandurile, aspiratile, conceptile despre viata pe internet ca poate ma remarca cineva, macar inntr-un mod urat.

Daca vi se pare ceva neclar, dubios, nefiresc, etc va rog sa nu ezitati sa-mi dati bobarnace, nu ma supar si o sa le incasez cu bravura.

Un gând despre &8222;Despre mine, Artizanul acestui blog:&8221;

Lasă un răspuns

