Crearea marcii

Crearea mărcii este o chestiune majoră de strategie a produsului. Utilizarea mărcii este arta şi cheia de boltă a marketingului. O marcă este un nume, un termen, un semn, un simbol, un desen sau o combinaţie a acestora având ca scop identificarea bunurilor sau serviciilor unui vânzător sau grup de vânzători şi diferenţierea acestor bunuri sau servicii de cele ale concurenţilor. Prin urmare, o marcă îl identifică pe vânzător sau producător.

  • Mixul de produs

Se urmăreşte:

–     care sunt obiectivele liniei de produse şi dacă ele sunt corespunzătoare;

–         dacă linia de produse în acord cu obiectivele propuse;

–         sensurile în care trebuie extinsă linia de produse;

–         care sunt produsele la care trebuie să se renunţe şi care trebuie să fie adăugate în linie;

–         care este atitudinea consumatorilor faţă de calitatea produselor, de mărcile sub care sunt comercializate produsele, faţă de stilul adoptat, etc;

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s