Vreau iPad-ul de la mxhost.ro

Nu prea stiu ce sa zic despre servicile oferite de mxhost.ro ca nu prea ma am cu industria asta numita IT. dar poate daca incerc sa-mi dau si eu cu parerea poate castig gadgetul respectiv. In primul rand cred ca IT inseamna internet tehnologies sau ceva de genu’ deci ca sa fi bun in IT trebuie sa ai cele mai bune servicii, cele mai complexe aplicatii, cele mai bune oferte, fidelizarea clientilor si sa dispui de cele mai noi tehnologii in domeniul internetului. Daca e sa analizez eu noua interfata a site-ului mxhost.ro atunci sa o iau cu inceputul: logo are? are!, butoane are? are! prezentarea firmei a servicilor si suport online 24/24 are? are!, slideshow are? are!. Atunci daca are toate aceste elemente e un site bun si zic asta pentru ca astea sunt cele mai importante lucruri la un site, daca n-are logo nu stim ca e vorba de mxhost.ro, daca n-are butoane e grav si tot asa…

Dar pe langa toate aceste elemente site-ul arata si bine, e „prietenos” si simplu, adica sa se descurce tot prostu, asa ca mine sa poata comanda un pachet, ca mie mi s-a intamplat cand am vrut sa cumpar un stick de pe net ca m-au imbarligat aia pana am renuntat si am mers pana la un magazin in oras unde am stiut sigur ca dau banii si iau produsul. Dar pe siteul mxhost.ro nu e asa, de aici poti comanda servicii profesionale in domeniul IT simplu pentru ca totul e concis si clar.

Nu stiu daca am fost convingator si explicit dar ma inscriu si eu la rand la iPad cu numarul de ordine 2455. Asa sa m-ajute Bloggingul!

3 gânduri despre &8222;Vreau iPad-ul de la mxhost.ro&8221;

  1. Pingback: Premiem bloggeri cu un Apple iPad | MxHost

Lasă un răspuns

