Singur pe lume- de Victor Hugo

Povestea descrie prin ce trece un copil care ajunge sa fie orfan dupa ce este vandut de tatal lui vitreg. Autorul cartii m-a impresionat prin felul in care a descris toate emotiile personajului principal, descrie fiecare lucru in parte si reuseste sa te faca parte din poveste.

Recomand tuturor sa citeasca aceasta carte

Un gând despre &8222;Singur pe lume- de Victor Hugo&8221;

  1. Este minunata povestea…….uneori am plans pentru lucrurile care i sau intamplat lui Rèmi…..chiar unele nu le merita…dar am si ras la fazele care mi sau parut amuzante…..prima data cand mi-au luat parintii cartea……si am vazut cat e de groasa…..am spus ca voi citi doar cateva capitole…dar cand am inceput sa citesc nu mam mai oprit era incredibila…….Foarte tare a fost acesta poveste….mai rar intalnesti asemenea….

Lasă un răspuns

