Imi doresc un Apple iPad

Organizeaza Chinezu o campanie Quickmobile care presupune ca bloggerii sa scrie despre un produs aflat in visteria magazinului electronic Quick Mobille, campanie in care ma inscriu si eu cu prezentarea produsului care ma intereseaza, adica un iPad 😛

Deci, eu nu-mi doresc un iPad 2 ci doar un amarat de Apple iPad 64GB WIFI 3G ca am vazut ca e la promotie pe guickmobille.ro 😀

Despre acest produs nu stiu mare lucru ci doar ca e un gadget superb, e smecher si m-ar ajuta sa scriu pe ast blog din cand in cand 🙂 Zice pe siteul celor de la quickmobille.ro ca are ecran din ala pe care apesi, touchscreen parca se numeste, vo 64 GB, conexiune la internet prin 3G, ce mai, e exact ca un iPad 2 doar ca e mai gros :))
Eu nu-mi doresc cele mai noi gadgeturi cum e iPadul 2 dar daca se poate de ce nu? Hai cu iPadul! 😀

Lasă un comentariu